Friday, February 18, 2011

UCAPAN DASAR TUAN HAJI SHUKOR PENGERUSI JAWATANKUASA QARYAH MASJID JAMEK SUNGAI PINANG , GEORGETOWN PULAU PINANG DALAM MAJLIS MESYUARAT PENUBUHAN JAWATANKUASA QARYAH KAWASAN E , SERINABAY DAN JKR

                   Tuan Haji Shukur Memulakan Ucapan beliau dengan memberikan salam  kepada semua qaryah yang hadir pada malam itu , beliau memuji ucapan ketua kawasan E En kamarulzaman yang telah memberikan hujah pembukaan yang baik dan penuh kesedaran kepada semua qaryah yang hadir pada malam itu , Beliau Cuma ingin menekankan kepada semua yang hadir tentang  syarat syarat perlantikan AJK yang ingin berminat menjadi AJK ,seperti termaktub dalam  enakment Agama Islam Pulau Pinang kepada ciri ciri seseorang yang layak bertanding sebagai AJK dalam JKQKE ini. Beliau Juga memberikan penerangan tentang keluasan kawasan E ini  kepada semua yang hadir pada malam itu yangmana ianya bermula daripada Serinabay ,  Taman Serina , Desa selatan , Westcourt Dan Kawasan Perumahan JKR termasuk Jeti Nelayan.

 Beliau juga tidak lupa menerangkan tentang kebaikanya bulan ini yakni bulan Rabibul Awal kepada semua dalam usaha dakwahnya pada malam itu. Sebagai  Pengerusi qaryah Masjid Jamek Sg Pinang dan selaku ketua bahagian jawatankuasa kawasan  Qaryah masjid jamek sg pinang , beliau sekali lagi berpesan dan memberikan amanat kepada sesiapa yang terpilih supaya memikul tanggungjawap dengan cekap , bersih dan  beramanah. Rumusan Saya daripada ucapan beliau dalam mesyurat pertama  penubuhan jawatankuasa Qaryah Kawasan E , Serinabay Dan JKR.

 Beliau Memberikan Salam Dan Menutup Ucapan Beliau  Sekian  Catatan Saya sebagai pengerusi pada malam itu 

 Saya Yang Menurut Perintah 

 En Mohamad Amin Bin Abdul Kadir 
 Setiausaha JKQKE 2011-2012
 Tarikh : 14.02.2011 ,
ISNIN  Pada Pukul : 9:16 p.m. 

No comments:

Post a Comment